سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اشکاشم خانه فرهنگ

 

درپی مظاهرات مردم زیباک ، دولت هئیتی را جهت برسی به محل فرستاده است ، وتحقیقات ادامه دارد.هرچند دسته های که به باند خطرناک غیردینی وابسته هستند میخواهند به نحوی اختلافات مذهبی را بشتردامن زده و وبه خشونت سوق دهند .

اخیرا یک باند معلوم الحال که درمنطقه شناخته شده دست به خرابکاری زده ومردم را به خشونت سوق نموده است و ازطریق نشریه های انترنیتی نیزمطالب را به منظورتحریک هردوجانب انعکاس داده اند.

این دسته های معلوم الحال که درقضیه یک مرکز فعالیت عیسوی گری نیزدراشکاشم دست دارند و دها مورد قضایای دیگررا نیزدرمنطقه سازماندهی نموده و به دین مقدست اسلام توهین واهانت روا میدارند درین قضیه دست دارند ومیخواهند مردم مسلمان اسماعیلی وبرادران اهل سنت را به جان هم انداخته وازاین موارد به نفع اعمال شوم شان درمنطقه استفاده نمایند.

این قماش افراد ، حالا عملکردهای خودرا به دفاتیرآغاخان نسبت داده ومیخواهند تا دیگران را علیه آنها تحریک کند . درحالی که دفاتیرآغاخان موسسات خیریه بوده وبه این مورد کاری ندارند .

اما امورمذهبی آنها دفیقا چارچوب داشته کمیته های فرهنگی ، اقتصادی و بیشبرد امورمذهبی خودرا دارد که این دیگرحق هرسازمان سایی ، اجتماعی ومذهبی میباشد. که قانون به آن اجازه داده است .که دربخشهای داوری و امورقضایی نیزبخش خاصی دارند که امورمذهبی را بیش میبرد .

اما قضایای اتقاق افتاده درزیباک ، بیشتردست حلقه های غیردینی است میخواهند اختلاف مذهبی را درمنطقه دامن بزنند.

 


ارسال شده در توسط اشکاشم